Subject: Küsimus - palun võimalusel kiiret vastust
From: "Mari Liis Laanvee" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 25 Sep 2024 10:41:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Selline küsimus, et on esitatud taotlus planeerimismenetluse algatamiseks,
milles soovitakse algatada detailplaneering.

Ametnik on vaadanud selle taotluse üle ja esitanud omapoolsed märkused
taotlejale.

Siis kas kolmandatel isikutel on õigus küsida välja teabenõude korras
märkused, mis taotlejale tehti?

Kas see olukord ei võiks minna AvTS § 35 lg 2 p 1 et tegemist on
õigusloovate aktide eelnõuga enne nende kooskõlastamiseks saatmist või
vastuvõtmiseks esitamist või  AvTS § 35 lg 2 p 2  alla, kus tegemist on
dokumendi kavandiga ja selle juurde kuuluvate dokumentidega enne nende
vastuvõtmist või allakirjutamist.

Kui taotleja on märkused parandanud, siis menetletakse seda taotlust edasi
ja avalikustatakse vastavalt planeerimisseadusele.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee
vallasekretäri abi

679 0279 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

| kiilivald.ee | Facebook

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult  ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks